Батькам і учням

10 кращих дитячих пісень для вивчення англійської мови

13 кращих дитячих пісень для вивчення англійської мови

Ваша дитина не надто шанує уроки англійської? Важко щось протиставити залізобетонному аргументу «Нудно!»? Пропоную вам спосіб урізноманітнити заняття і змусити малюка полюбити англійську мову - веселі дитячі пісні. 


Зверніть увагу:

Багаторазове повторення пісень сприяє постановці вимови
Долається мовний бар'єр
Удосконалюється навик сприйняття англомовної інформації на слух
Навчальні тексти пісень допомагають запам'ятати назви кольорів, цифр, пір року, видів спорту
Тексти пісень допомагають запам'ятати мовні ідіоми
Пропоную вам кілька пісень, які можуть стати постійними супутниками вашої дитини:


1. Hello

Пісенька для наймолодших, які лише починають знайомиться з англійською мовою. У тексті пісні всього кілька фраз: вітання і доброзичлива відповідь. Діти швидко запам'ятовують слова і з задоволенням її співають.


2. Hello! Nice day!

Весела пісенька, під яку можна танцювати. Текст - дуже простий, діти швидко її запам'ятовують і потім із задоволенням співають. Багато слів  повторюються, діти вчать побажання гарного дня, запам'ятовують слова ввічливості.




3. Head, shoulders, knees and toes

Пісенька-зарядка англійською мовою. Дітей легко захопити активними діями під музичний супровід. Вона допоможе не тільки змінити вид діяльності під час заняття, а й вивчити назви різних частин тіла і весело провести час. Хто сказав, що зарядка - це нудно?



4. What’s your name

Ідеальна пісня, яка допоможе вашій дитині вивчити фрази, необхідні при знайомстві. Завдяки повторам майже одразу запам'ятовуються слова, які потрібно вживати при знайомстві з іншими людьми.




5. Old MacDonald had a farm

Пісня, про яку чули багато - у неї дуже цікава історія. Подібні пісеньки були популярні ще в 18 столітті, побудована на перерахуванні тварин і відтворенні звуків, які вони видають. Буде дуже цікаво дізнатися, що собаки в Англії гавкають зовсім по-іншому.



6. Ten little numbers

Пісенька для підкорювачів математичних висот. Послідовність цифр діти повинні пам'ятати автоматично, довести знання до автоматизму часто допомагають віршики . Ось чудовий тому приклад.




7. The Balloon Balloon Balloon Song?

Діти вчать назви основних кольорів та їх відтінків, запам'ятовують, вчаться їх розпізнавати.




8. I can run

Назви всіляких видів спорту і вправ також повинні бути в лексиконі першокласників.




9. We Wish You A Merry Christmas

Одна з найпопулярніших пісень в усьому світі, справжній символ Різдва. Вашим дітям сподобається виконувати її біля новорічної ялинки або підспівувати героям улюблених мультфільмів. Кажуть, цю колядку співали в Англії ще в 16 столітті.



10. Jingle bells

Весела мелодійна пісенька, слова якої нагадують дзвін дзвіночків. , прийшла до нас з ХIХ століття, її автор - Джеймс Лорд Пьерпонт.














    Вчимо англійську легко та із задоволенням!!!
1)   Як вивчити англійські слова
Цей метод дозволить вам вивчити 5-20 англійських слів на день.
Виготовте картки де з одного боку написано слово англійською (бажано з транскрипцією), а з іншого українською. Завжди носіть їх з собою і при будь-якому зручному випадку вивчайте. Починати треба з невеликої кількості, поступово збільшуючи кількість слів-карток.
2)   Як запам'ятати англійські слова
Цей метод дозволить вам вивчити 5-20 англійських слів на день.
Напишіть на стікерах потрібні англійські слова, вирази і т.д. і розклейте їх вдома або на роботі в самих видних місцях. Не забувайте частіше звертати на них увагу і таким чином слова будуть відкладатися у вас в голові.
3)   Як покращити англійську мову, використовуючи DVD
Дивись фільми і вчи англійську мову!
Один з найкращих методів для вивчення англійської мови, але застосувати його можуть тільки ті, хто має можливість переглядати DVD фільми. Порада проста, ставите фільм англійською мовою з українськими чи англійськими субтитрами. Якщо з українськими субтитрами, то будете розуміти про що говорять, але тут складно вловити англійську мову і слова, а якщо англійські субтитри, то буде складно перекласти на українську мову, але можна і потрібно пробувати зрозуміти контекст фільму. Вибирайте, як вам більше сподобалося і ... Успіхів!!!
Як навчитися говорити англійською, використовуючи ICQ

ICQ - це інтернет - пейджер, що дозволяє спілкуватися з мільйонами людей по всьому світу. Дуже проста і зручна програма, а головне безкоштовна.
Розповсюджена порада, але ні всі нею користуються, але ж вона є важливою. Встановіть програму ICQ на свій комп'ютер і починайте розмовляти з іноземцями. Починати можна розмовляти на будь-якій стадії навчання мови. Якщо англійську мову ви зовсім погано знаєте, то напишіть 10 - 15 простих запитань і відповідей на них і починайте, нічого не бійтеся. В Інтернеті мільйони людей знають англійську мову знаходяться online і знайти співрозмовника не складе ніяких труднощів. Запам'ятовуйте діалоги і дуже швидко вони стануть тривалими і впевненими. Не впадайте у відчай, якщо не зрозумієте, то що вони вам напишуть, спокійно сидите і перекладайте за допомогою словника.

Як поповнити словниковий запас англійських слів
Купіть собі невеликих розмірів англо-український словник і завжди носить його з собою. Ви навіть уявити собі не можете скільки незнайомих англійських слів нас оточує. Йдете ви по вулиці або дивитеся рекламу, чи перебуваєте в магазині чи де то ще, завжди у вас є реальна можливість зустріти англійське слово. До речі, багато хто з нас знає багато англійських слів, але не знає перекладу. Наприклад: пральний порошок Tide, музична група Prodigy і так далі.

Як запам'ятати англійські фрази
·         Візьміть красивий зошит.
·         Напишіть англійську фразу сім разів, вголос промовляючи кожне слово.
·         Закрийте зошит.
·         Закрийте очі, і на уявному екрані ви побачите написану фразу.
·         Прочитайте її сім разів вголос.
·         Протягом тижня 7 разів використайте її в розмові.
.
Як навчитися думати англійською мовою

Мову знаєш тоді, коли на ній можеш думати. Мій викладач, що здобула освіту заочно, радила розмовляти вголос САМОМУ ІЗ СОБОЮ англійською. Говорити, що робиш, розповідати, що бачиш, розігрувати можливі ситуації. Але вголос! Це не просто, але дуже ефективно.


Використання жестів при вивченні англійської

Для кожного слова необхідно придумати особливий жест, як у мові глухонімих. Проговорюючи речення, жестикулюйте по повній. Дуже допомагає, при запам'ятовуванні структури речення. Не "губляться" артиклі та допоміжні дієслова. Слова теж легше запам'ятовуються.
Як правильно слухати англійські пісні

Для того, щоб поліпшити свою англійську мову, треба уважно слухати пісні англійською мовою, таким чином ви зможете почути вимову і поповнити свій словниковий запас.
Уважно дивимося, а головне слухаємо фільми

Для того, щоб поліпшити свою англійську, треба уважно прослуховувати фільми англійською мовою і там, де перекладач відстає, можна почути багато корисного, а головне вимову.



          ЯК ПРАВИЛЬНО ВЧИТИ СЛОВА

1)  Беремо перших 10 слів і просто читаємо їх вголос, «смакуємо» англійською вимовою.
2)  Включаємо пам'ять: читаємо англійське слово і його переклад.
3)  Потім читаємо це ж саме слово, а український переклад намагаємось пригадати, не підглядаючи.
4)  Тепер читаємо українське слово, а його переклад англійською мовою згадуємо самостійно. (Цей крок дуже важливий, якщо ви мрієте вільно розмовляти англійською мовою)
Коли вивчили першу десятку слів, беремось до наступних десяти слів.





Зошити і словнички


Довідник для тебе


Для виконання всіх видів навчальних робіт необхідно мати таку кількість зошитів з іноземних мов: по два зошити у 2-9-х класах і один – у 10-11-х класах (за наявності двох зошитів один із них може бути на друкованій основі). Для виконання контрольних робіт окремі зошити не заводяться.
Зошити з іноземної мови підписувати мовою, що вивчається, наприклад:
English                      Français                 Deutsch
Oleh Boiko             Hanna Fedak         Olena Bondarenko
Form 5 A               Classe 5 V                 Klasse 5 B
School 16               Ecole 16                    Schule 16
Словники підписуються так:
Vocabulary... Vokabelheft … Vocabulaire…
Для міських шкіл слід писати лише номер школи, для сільських ще й назву населеного пункту :
School 2 ( School of Tarasivka),
Ecole 5( Ecole de Bilky)
Schule 3 (Schule in Lalovo)

У зошитах з іноземної мови перед виконанням письмової роботи записувати словами назву дня тижня, число і місяць. Наприклад: Wednesday, the tenth of December; Jeudi, le dix septembre; Donnerstag, den zehnten September, як це прийнято у країні, мова якої вивчається. Після дати необхідно вказати, де виконується робота (класна чи домашня робота), вказати номер вправи або вид роботи, що виконується.
Учнівські зошити, в яких виконуються класні та домашні роботи з іноземних мов, перевіряються: у 2-4-х класах – після кожного уроку в усіх учнів із виставленням оцінок та виправленням помилок; у 5-9-х класах – один раз на тиждень; у 10-12-х класах – перевіряються найзначиміші роботи один раз на місяць. Результати перевірки робочих зошитів не враховуються при виставленні тематичного або семестрового балу.
У словникових зошитах з німецької та французької мов виділяють 3 графи. У першій графі записується порядковий номер слова, у другій записуються іноземні слова та вирази, у третій подається переклад. У словниках з англійської мови необхідно виділити ще одну графу для транскрипції. Наявність словників перевіряється один раз у семестр з виправленням помилок, датою та підписом вчителя.
Результати перевірки зошитів виставляються до класного журналу один раз на місяць у графу без дати з надписом зошит. 




Критерії оцінювання навчальних досягнень з іноземних мов


Основними видами оцінювання з іноземної мови є поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та підсумкова державна атестація. Більшість прийомів поточного оцінювання спрямовано на детальну перевірку окремих параметрів мови або вмінь мовлення, яких щойно навчили, тематичне оцінювання проводиться на основі поточного оцінювання і виставляється єдиний тематичний бал. Під час виставлення тематичного балу результати перевірки робочих зошитів не враховуються.

Семестрове оцінювання з іноземної мови проводиться один раз наприкінці семестру за чотирма видами мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо).



Критерії оцінювання знань, навичок і умінь
Творча робота, диктант





12 – 0 помилок

9 – 4 помилки

6 – 7 помилок

3 – 10 помилок


11 – 1-2 помилки

8 – 5 помилок

5 – 8 помилок

2 – 11 помилок


10 – 3 помилки

7 – 6 помилок

4 – 9 помилок

1 – 12 помилок


Переклад і тестування





100% – 12 балів

52-59% – 6 балів


92-99% – 11 балів

44-51% – 5 балів


84-91% – 10 балів

36-43% – 4 бали


76-83% – 9 балів

28-35% – 3 бали


68-75% – 8 балів

20-27% – 2 бали


60-67% – 7 балів

12-19% – 1 бал







Рівні навчальних досягнень

Бали



Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів




I.Початковий



Аудіювання




1

Учень/учениця розпізнає на слух найбільш поширені слова у мовленні, яке звучить в уповільненому темпі.


2

Учень/учениця розпізнає на слух найбільш поширені словосполучення у мовленні, яке звучить в уповільненому темпі.


3

Учень/учениця розпізнає на слух окремі прості непоширені речення і мовленнєві зразки, побудовані на вивченому мовному матеріалі в мовленні, яке звучить в уповільненому темпі.


II.Середній

4

Учень/учениця розпізнає на слух прості речення, фрази та мовленнєві зразки, що звучать у нормальному темпі. В основному розуміє тему прослуханого тексту, в якому використаний знайомий мовний матеріал.


5

Учень/учениця розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі невеликих за обсягом текстів, побудованих на вивченому мовному матеріалі.


6

Учень/учениця розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі невеликих за обсягом текстів, побудованих на вивченому мовному матеріалі, які містять певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися.


III.Достатній

7

Учень/учениця розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі текстів, побудованих на вивченому мовному матеріалі, які містять певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися, сприймає більшу частину необхідної інформації, надану в вигляді оціночних суджень, опису, аргументації.


8

Учень/учениця розуміє основний зміст стандартного мовлення у межах вивчених тем, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися. В основному сприймає на слух імпліцитно надану інформацію.


9

Учень/учениця розуміє основний зміст мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися, а також сприймає основний зміст чітких повідомлень та інформацію експліцитно надану в уривку з художнього адаптованого тексту.

IV.Високий



10

Учень/учениця розуміє основний зміст мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися, а також основний зміст чітких повідомлень різного рівня складності.


11

Учень/учениця ро­зуміє тривале мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися. Вміє знаходити в автентичних інформаційних текстах з незнайомим матеріалом необхідну інформацію, надану в вигляді оціночних суджень, опису, аргументації.


12

Учень/учениця без особливих зусиль розуміє тривале мовлення й основний зміст повідомлень, сприймає на слух надану інформацію з уривка художнього автентичного тексту.








Читання




Початковий

1

Учень/учениця уміє розпізнавати та читати окремі вивчені слова.


2

Учень/учениця уміє розпізнавати та читати окремі вивчені словосполучення.


3

Учень/учениця уміє розпізнавати та читати окремі прості непоширені речення.


Середній

4

Учень/учениця уміє читати вголос і про себе з розумінням основного змісту короткі прості тексти, побудовані на вивченому матеріалі. Уміє частково знаходити необхідну інформацію у вигляді оціночних суджень за умови, що в текстах використовується знайомий мовний матеріал.


5

Учень/учениця уміє читати вголос і про себе з розумінням основного змісту короткі тексти, які можуть містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися. Уміє частково знаходити необхідну інформацію у вигляді оціночних суджень, опису за умови, що в текстах використовується знайомий мовний матеріал.


6

Учень/учениця уміє читати з повним розумінням короткі тексти, які можуть містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися. Уміє знаходити необхідну інформацію у вигляді оціночних суджень, опису, аргументації за умови, що в текстах використовується знайомий мовний матеріал.


Достатній

7

Учень/учениця уміє читати з повним розумінням короткі тексти, які містять певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися; уміє знаходити потрібну інформацію в текстах інформативного характеру.


8

Учень/учениця уміє читати з повним розумінням тексти, які містять певну кількість незнайомих слів, знаходити і аналізувати потрібну інформацію.


9

Учень/учениця уміє читати з повним розумінням адаптовані тексти, знаходити потрібну інформацію, аналізувати її та робити відповідні висновки.


Високий

10

Учень/учениця уміє читати з розумінням основного змісту нескладні адаптовані тексти, використовуючи словник, аналізує їх, розуміє прочитаний текст, встановлюючи логічні зв’язки всередині речення та між реченнями.


11

Учень/учениця уміє читати адаптовані тексти, у разі необхідності використовуючи словник, аналізує їх і робить власні висновки, розуміє логічні зв’язки в рамках тексту та між його окремими частинами.


12

Учень/учениця уміє читати адаптовані тексти, аналізує їх і робить висновки, порівнює отриману інформацію з власним досвідом. В повному обсязі розуміє тему прочитаного тексту різного рівня складності.






Письмо


Початковий

1

Учень/учениця уміє писати вивчені слова.


2

Учень/учениця уміє писати вивчені словосполучення.


3

Учень/учениця уміє писати прості непоширені речення відповідно до комунікативної задачі.


Середній

4

Учень/учениця уміє написати листівку за зразком, проте використовує обмежений запас лексики та граматичних структур, допускаючи помилки, які утруднюють розуміння тексту.


5

Учень/учениця уміє написати коротке повідомлення за зразком у межах вивченої теми, використовуючи при цьому обмежений набір засобів логічного зв’язку.


6

Учень/учениця уміє напи­сати короткого особистого листа за зразком у відповідності до поставленого комунікативного завдання, допускаючи при цьому незначну кількість помилок.


Достатній

7

Учень/учениця уміє написати коротке повідомлення за вивченою темою за зразком у відповідності до заданої комунікативної ситуації, допускаючи при цьому ряд помилок при використанні вивчених граматичних структур. Допущені помилки не порушують сприйняття тексту.


8

Учень/учениця уміє без використання опори написати повідомлення за вивченою темою, зробити нотатки, допускаючи ряд помилок при використанні лексичних одиниць.


9

Учень/учениця уміє написати повідомлення на запропоновану тему, заповнити анкету, допускаючи ряд орфографічних помилок, які не утруднюють розуміння інформації.


10

Учень/учениця уміє написати повідомлення, висловлюючи власне ставлення до проблеми, написати особистого листа, при цьому правильно використовуючи вивчені граматичні структури у відповідності до комунікативного завдання.


Високий

11

Учень/учениця уміє написати повідомлення, правильно використовуючи лексичні одиниці в рамках тем, пов’язаних з повсякденним життям.


12

Учень/учениця уміє надати в письмовому вигляді інформацію у відповідності з комунікативним завданням, висловлюючи власне ставлення до проблеми, при цьому правильно використовуючи лексичні одиниці та граматичні структури.




Говоріння


Початковий

1

Учень/учениця знає найбільш поширені вивчені слова, проте не завжди адекватно використовує їх у мовленні, допускає фонематичні помилки.


2

Учень/учениця знає найбільш поширені вивчені словосполучення, проте не завжди адекватно використовує їх у мовленні, допускає фонематичні помилки.


3

Учень/учениця використовує в мовленні прості непоширені речення з опорою на зразок, має труднощі у вирішенні поставленого комунікативного завдання в ситуаціях на задану тему, допускає фонематичні помилки.


Середній

4

Учень/учениця уміє в основному логічно розпочинати та підтримувати бесіду, при цьому використовуючи обмежений словниковий запас та елементарні граматичні структури. На запит співрозмовника дає елементарну оціночну інформацію, відображаючи власну точку зору.


5

Учень/учениця уміє в основному логічно побудувати невеличке монологічне висловлювання та діалогічну взаємодію, допускаючи незначні помилки при використанні лексичних одиниць. Всі звуки в потоці мовлення вимовляються правильно.


6

Учень/учениця упевнено розпочинає, підтримує, відновлює та закінчує розмову у відповідності з мовленнєвою ситуацією. Всі звуки в потоці мовлення вимовляються правильно.


Достатній

7

Учень/учениця уміє зв’язно висловлюватися відповідно до навчальної ситуації, малюнка, робити повідомлення з теми, простими реченнями передавати зміст прочитаного, почутого або побаченого, підтримувати бесіду, ставити запитання та відповідати на них.


8

Учень/учениця уміє логічно висловитися у межах вивчених тем відповідно до навчальної ситуації, а також у зв’язку зі змістом прочитаного, почутого або побаченого, висловлюючи власне ставлення до предмета мовлення; уміє підтримувати бесіду, вживаючи короткі репліки. Учень в основному уміє у відповідності з комунікативним завданням використовувати лексичні одиниці і граматичні структури, не допускає фонематичних помилок.


9

Учень/учениця уміє логічно висловлюватися у межах вивчених тем, передавати основний зміст прочитаного, почутого або побаченого, підтримувати бесіду, вживаючи розгорнуті репліки, у відповідності з комунікативним завданням використовує лексичні одиниці і граматичні структури, не допускає фонематичних помилок.


Високий

10

Учень/учениця уміє без підготовки висловлюватися і вести бесіду в межах вивчених тем, використовує граматичні структури і лексичні одиниці у відповідності з комунікативним завданням, не допускає фонематичних помилок.


11

Учень/учениця уміє логічно і в заданому обсязі побудувати монологічне висловлювання та діалогічну взаємодію, використовуючи граматичні структури і лексичні одиниці у відповідності до комунікативного завдання, не допускаючи при цьому фонематичних помилок.


12

Учень/учениця уміє вільно висловлюва­тись та вести бесіду в межах вивчених тем, гнучко та ефективно користуючись мовними та мовленнєвими засобами.



Рівні володіння мовою: глобальна шкала

Згідно із Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти існує шість рівнів володіння мовою, які були розроблені Асоціацією Мовних Експертів ALTE (The Association of Language Testers in Europe): інтродуктивний (Breakthrough або А1), середній (Waystage або А2), рубіжний (Threshold або В1), просунутий (Vantage або В2), автономний (Effective Operational Proficiency або С1) і компетентний (Mastery або С2). Вони охоплюють проміжок від базового до практично бездоганного рівня володіння мовою. На них зорієнтовані навчальні посібники з будь-якої європейської мови, довідники, словники, тести.
Загальний опис рівнів володіння іноземною мовою представлений у табл. 1.
Таблиця 1
Рівні володіння іноземною мовою: глобальна шкала
Рівень володіння мовою
Дескриптори
Елементарний
користувач
A1
Може розуміти і вживати побутові повсякденні вирази, а також будувати елементарні речення з метою задоволення конкретних потреб. Може відрекомендуватись або представити когось. Може запитувати і відповідати на запитання про деякі деталі особистого життя, про людей, про речі тощо. Може взаємодіяти на простому рівні, якщо співрозмовник говорить повільно і чітко та готовий прийти на допомогу.
A2
Може розуміти ізольовані фрази та широко вживані вирази, необхідні для повсякденного спілкування у сферах особистого побуту, сімейного життя, здійснення покупок, місцевої географії, роботи. Може спілкуватись у простих і звичайних ситуаціях, де потрібен простий і прямий обмін інформацією на знайомі та звичні теми. Може описати простими мовними засобами вигляд свого оточення, найближче середовище і все, що пов’язане зі сферою безпосередніх потреб.
Незалежний
користувач
B1
Може розуміти основний зміст чіткого нормативного мовлення на теми, близькі і часто вживані на роботі, у навчанні, під час дозвілля тощо. Може вирішити більшість проблем під час перебування у країні, мова якої вивчається. Може просто і зв'язано висловитись на знайомі теми або теми особистих інтересів. Може описати досвід, події, сподівання, мрії тощо.
B2
Може розуміти основні ідеї тексту як на конкретну, так і на абстрактну тему, у тому числі й дискусії за фахом. Може вільно спілкуватися з носіями мови. Може чітко, детально висловитись на широке коло тем, виражати свою думку з певної проблеми, наводячи різноманітні аргументи за і проти.
Досвідчений
користувач
C1
Може розуміти широкий спектр достатньо складних та об’ємних текстів і розпізнавати імпліцитне значення. Може висловлюватись швидко і спонтанно без помітних утруднень, пов’язаних з пошуком засобів вираження. Може ефективно і гнучко користуватись мовою у суспільному житті, навчанні та роботі. Може чітко, логічно, детально висловлюватись на складні теми, демонструючи свідоме володіння граматичними структурами, конекторами та зв’язними програмами висловлювання.
C2
Може розуміти без утруднень практично все, що чує або читає. Може вилучити інформацію з різних усних чи письмових джерел, узагальнити її і зробити аргументований виклад у зв’язній формі. Може висловлюватись спонтанно, дуже швидко і точно, диференціюючи найтонші відтінки смислу у доволі складних ситуаціях.

































Немає коментарів: